Demam Juvana

Juvana , juvana  , juvana ~ isk isk isk !
Tak sangka aku nii boleh minat gila sampai teringat2 muka si botak tu .tehee~*cover malu kejap*
Selalu nya aku akan gila meroyan bila tak dapat tengok gambar2 Korean Pop(KPOP)
tapi aku tukar angin lintang pulak,pergi lain drama tu siap tbawak2 kat facebook .auwww*
Siap add fanpage , cari real acc fb botak . botak je tauu ! yg lain toksah lah dulu :D

Bukan apa , aku baru realized si budak botak jahat tu hensem sangat *budak ke? HAHA,habis aku kena belasah kangg* Bila aku tengok 2nd ,3rd kali gambar2 dia dengan fans , aku tengok sampai tergugat iman yang takut ni .
Jatoh tersungkuh aku dibuatnya ~


Drama Juvana ini , bukan sengaja2 dorang nak buat aksi tumbuk menumbuk , sepak menyepak tapi semua tu mesti lah ada pengajaran dia kan . banyak benda yang kita belajar kat dalam drama tu  . 
especially,bila Cikgu Zakiah ajar Daim terasa diri aku ni pulak jadi Daim :DD hoho


Kepada yang masih lagi blur , cerita apa yang aku dok merepek . botak lah .hensem lah . juvana lah .
Tengok @TV3 ,setiap hari Isnin pukul 9 malam :) aku rasa dah nak dekat habis cerita tu . so , baik korg
layan kat www.tonton.com.my  jee .

Aku tinggalkan link drama Juvana ni ,scroll bawah :


http://apps.tv3.com.my/juvana/index.asp



Inilah muka abang2 legend kita :D HAHAHA *gelak perli*
Klo korg zoom in sikit , botak bajet serious jee *yg mana satu botak?dah name botak , so . yg botak licin tu lahh .berdiri sebelah zahiril/daim*
yang buat aku tergelak besar noh..dorang ni sume muke jee legend tapi hati cute :DD
Sebelum nak say bye2 ,
FYI , director cerita ni . from singapore tauu~dulu selalu tengok dia berlakon kat channel suria *channel singapore*  jadi professor berlakon dengan kanak2 .sekarang dah makin maju dia~tahniah kepada director~

No comments: