Semalam . harini dan besok



Salam korg :)

Aku tak tahu nak post pe . So , baik aku cerita pengalaman aku as Manusia .
Dulu2 , aku selalu dimalukan & still melekat smpai skrg -.-
Sakit hati of course laa kan , tapi paling aku tak boleh terima..
Asal semua seluar selalu tak fit dgn bdn aku . whyy ? benci btol .
So , aku tak boleh nk pilih seluar ikot ske hati aku .
Aku kena pilih seluar yg ada kt almari dgn bhati-hati .
Kalau tak muat , jangan pakai tali pinggang . sebab bila pakai tali pinggang
Nampak mcm pkai seluar lelaki =='' menyakitkan hati bila bdn boy's figure nii !



Ok , idea dah dtg :D *
Semalam , aku dengar radio sambil buat kerja skola . tupp..tupp..
ada cerita pasal Beast Fansmeeting , semputt dibuatnyee~ tercampak pen bagaii !
Wehh , Beast datang Malaysia kott ! baik korg beli ticket diee , kalau aku? kirim salam syg jee la kat Beast tuu , mahal oii Fansmeeting die tuu . erkkk --''
keterangan lanjut sila click Beast Fansmeeting info / Nak tengok seat !


Harini , jantung aku tak habis2 * dupp..dap..dupp..dapp.. *
Pe tak nye , Si 'Dia' jalan sebelah aku . Pastu siap suro kawan 'Dia' belikan makanan pastu 'Dia' berdiri sebelah aku dgn tak habis2 tgk aku *atass bawah atass bawah* ingat sy tak perasan ke ha ?! -.- tu yg jantong berdegup kencang tuu *cehh*
Aku selalu ingatkan kat diri aku , even aku nii bdn boy's figure tp tak semestinya lelaki tuu tak tengokk 'benda' tak sepatutnya 'Dia' tengok *tbelit2 lidahh~* lelaki kata kann ~ ! bukan boleh cayee LOL
Pastu pastu an ~ harinii , mak datok ! Ryeowook ( Super Junior ) & Min ( Miss A ) punye bufdayy wehh ! :D Ishh , macam mana nk wish kat dorg nii ? ehehe . Sesiapa yang bufday dgn dorg , memang comel <3 tengok jee la , dua ank korea nii . Ya ampunn ! comel banget gituu :D


Okay fine , semalam , harinie dan besok sangat lah buzy !
aku tak habis2 lagi tolong kwn aku pnye fb & blog . Aku sangat lah happy , dorg sukee <3
Banyak kerja sekolah , tak cukup tidur , nak kemas rumah yg sumpah bersepahh , pikir psl tajok nxt post plakk , nak lupe kan si 'Dia' lagii adoyaii !

P.S. aku tak reti nak edit2 lagi blog nii , pening aku tahuu ! humm , lantak laa . bia jee jadi sarang lebah pon bole kann~

No comments: