Tips Putihkan Kulit Muka

Tips nii , yang aku tak sabar2 nak post kann :D
Yelaa . Apa tak nya...Geram aku bila orang sume tegur aku .

"Ainn..asal kulit muka kau makin hitam?"

"Ain..asal tangan kau putih.Muka kau hitam?"

Dodol betul korang nii,Malaysia nii bukan nya sentiasa ditutupi dengan awan~salji~ --'''
Kat Malaysia,Panas lembab tapi sekarang aku rasa bukan panas lembab tapi panas terik nauzubillahh~
Tapi tak bermakna aku nak bagi tips nii .Sebab aku tak terima hakikat tapi aku nak cuba lahh..
Berubah sedikit demi sedikit asalkan aku tidak bersikap riak dan liar :)
Sedang2 sahajaaa~~~*auww!lagu dangdut plakk u*

Aku saja nak try dan nak jugak bagi korang try ,mana tahu ! kita berdua dpt kulit putih balikk~
alhamdullilahh~~

First tips

Make sure korang beli :
  • Mask (biasanya RM3/pc)
  • Susu Segar (kalau dari sumber,dia guna susu segar dutchlady)
Cara-cara nya :
  • Buka Mask dan tuangkan Susu Segar kat Mask tuu
  • Pastu tepek kat muka korg tapi make sure kasi betul2kan kedudukan mask takut nanti
    muka korg btompok2 hitam putihh plakk :)
  • Tunggu selama 30 minutes dan tengok hasilnyaa~
*Tak jadi ? nak buat macam mana~redha jee lah , buat yg lain plak :)

No comments: