Simbah-simbah Asid

Aku nak story dgn korg pasal simbah2 acid .Toyol betul lah org tuu~ humm~!
Aku taw berita ni dah berzaman lama nya tapi aku nak story gak berita nii .tak kira.tak kira.
Kalau dulu,dia simbah minah cii , amoi2 , si cantik jelita *dari golongang wanita*
tapi sekarang taring dia makin panjang plak eyee~
Pakcik teksi tu tak bersalah pun dia pi kacau tu wat pa ! ayoo~ayoo~ !
Zalim nohhh lah hang nii~Kang aku cepuk kangg~ eheheehe*gelak jahat*


ni muka penjenayah tu . walawehh~! org kata biar muka hitam jgn hati pun sama hitam
*iskk..isk..isk..*

Ramai perempuan jadi mangsa simbah asid tapi sekarang dia tukar selera nak main2 simbah kat 
Pemandu Teksi bernama Khairul Zaman sedang koma dan buta selama-lamanya .Habis separuh badan melecur akibat disimbah asid.

tak sanggup aku nak tengok,kesian pakcik nii~
dah lahh~ada anak&bini yg perlu dia jaga.
sapa lah yg nak pelihara ank bini dia lps nii . iskk~isk~iskk~

Ada lagi satu kes,nyaris-nyaris kena simbah asid..
Pemandu wanita diserang oleh penjenayah ketika menunggu lampu hijau di Jalan Pasar Seni,Kuala Lumpur.Nasib baik wanita tersebut tidak buka tingkap.Kalau tak~~haiiii~!malang tidak berbau lahh jawabnyee.

So,kepada orang2 KL sekalian~~ :

Kalau nampak ada motor yg dtg smbil bawak botol mineral *tak silap lahh*
Baik korg larii , jgn nak ngada2 keluar shopping sini sana tak ingat bahaya~
Kalau nak g jalan2,suruh parents hantar betul2 kat tempat korg nk shopping/melepak :)

No comments: