Okay tak Safi Balqis Perfect 10 nii??

 Assalamualikum..

Dah lama aku tak post entri baru kan?? Kerajinan meng-edit blog melampau tahap langit ke-7 walaupun aku tau entri lagi penting dari kecantikan blog ye dok? Contohnya : Girls yang hanya cantik tapi tidak berilmu...Humm..Agak memalukan disitu ye! Tambahan pulak , aku baru saja habis exam Penilaian Kurikulum 1 . Buat masa nii , memang Alhamdullilah..tapi lepas nii , wallahualam

Tadi mukadimah sekarang baru nak start 1 2 3  , aku nak mintak pertolongan cemas nii . 

Nak tanya ,  " Okay tak Safi Balqis Perfect 10 nii?? "  Janagan lupa bila sebut Safi Balqis Perfect 10 ingat style Shila Amzah cakap kat iklan .hehehe :D 



Aku dengar penerangan dari Saleswoman kat Hypermarket terdekat . Bernama *Tutttuttt* -.-'' 
Macam bagus saja produk nii kan~ Nok jugak try . Al-maklum lah , bile dah start duduk kat JB nii macam-2 cream aku tauu . Dulu yang aku tau foundation , sunblock , bedak saja okayy . Sedis aku ketinggalan zaman dengan cream product di pasaran :( Kalau tak.. confirm muka aku putih macam anak korea .Eweewwww 
Perasan sikit boleh? xD

Aku pun ada jugak dengar feedback dari kawe-2 ( best friends ) aku yang guna produk nii , muka dorang boleh tahan cun jugak pakai benda alah segala bagai nii , 1 set kot die beli . Paling mujarab serum ^.^
Tepek-2 kat muka biar muka jadi ternakan jerawat ! 
Pastu mula lah terhengeh-2 nak cari produk hilangkan Blackhead & Whitehead ( B&W ) 


Okay bye , :) 

No comments: