Bioglo ClearPore Deep Cleansing Mask Review

Assalamualikum..

2nd post entri , walaupun lepas kepenatan meronda-2 lepas kan stress . Aku tetap nak jugak post entri tauu .Dah lama kan aku tak membebel sorang-2 kat sini. So , jom baca apa yang aku duk membebel sat lagi k?

Sebelum aku bercerita pasal produk Bioglo . Aku nak bagitau , 
B&W tuu bukan macam fast food A&W tu ehh! 
B&W tuu click post entri disini untuk ketahui jawapannya :) 


Contoh B&W 


actually aku tak sanggup bagi gambar sebenar . Kang ada jugak muntah darah 
kalau nak sangat tengok B&W tu ape . Pi lah google search k!


Produk Bioglo dapat feedback yang bagus! Ramai yang dah try sebab ia perbuat daripada arang .
B&W di muka 
sangat kelihatan yee! Selepas beberapa minit tunggu kering kat muka , jadi orang minyak sekejap ! 



macam orang minyak+ninja hatori kann? comel tapi menyeramkan -.-''

Hasilnya : Korang boleh tengok sendiri kat mask yang korang duk tepek macam pakai cream muka . 
Keluar lah segala B&W korang tu . ewwww! haha . BTW , hasilnya sangat terbaik~~! Ramai dah cuba . 
Aku dan kamu bila lagi kan . 


P.s . : Search punye search rupanya produk ni ada jual kat cawangan-2 cosway weeyyy! xD  
Aku boleh order kat kakak aku . 
Korang nak? Jom order sekali :) 



More info : Info Bioglo Clear Pore Deep Cleansing Mask ☺

No comments: