Segmen dan 1000 follower bulan ini

Assalamualikum

Yehh ! aku menunggu dengan sabar , akhirnya bapak aku balik bawak makanan . Aku malas laa nak masak , aku malas nak call abang MCD yang hensem tuuu . *alaaa~fon aku bkn ada kredit punn* Niii kes lelaki lelaki gataii laa ni -..- nak call2 aku laa pe laa , ingat aku suke . tak ! tapi thanks sebab sanggup call aku . lalalalalala~

2nd contest tuk arinieee , SEGMEN DAN 1000 FOLLOWER BULAN INI . Aku join sebab dapat tambah-kan lagi Si Comel Dots aku tuu , alhamdullilahh syukur nikmatt . Sekarang dah makin bertambah-tambah Si Comel Dots aku tuu , terima kasih daun keladi kat korrgg . takpe , aku tak kesah klau korg tak follow aku punn tapi aku dah kira happy korg sudi datang kat blog aku pastuu 'Jerit' kat shoutbox aku tuuu . thankssss~

Contest nii buat aku bertambah2 jgak lahh happy di-hati ku niii sampai tak ingat besok nak g skola oii. belaja belaja.
Hohohoho :D

Contest : Segmen dan 1000 follower bulan ini

Syarat-syarat Contest :
Hadiah-hadiahnya:



Pegi kat NaimulFirdaus

No comments: