Style Muslimah Ikut Suka..


Assalamualikum

Harinie CNY so cuti sekolah .Memang makin naik tanduk kat atas kepale .Tak pikir langsung pasal study .Harinie jee. Lagi pun cuti 1 minggu maa~



Pstt Psstt ! ade nampak kelainan tak kat blog aku .Usia dah tambah 1 tahun lagi .Alhamdullilah,masih hidup lagi aku .Jadi nak tunjukkan diri nii konon-2 matang .Wa tuka jadi girlish+mature style tapi still
kekal pink .Insyallah , input-2 yang aku post pasni tak main hentam keromoh je .

One of topic yang tak habis-2 nak cot cet cot cet , Muslimah Style yang aku suka .Memang totally ikut suka aku .

CORAL CUTIE
source : carib muslimah

Soft colour n warna tanah .One of favourite aku .Memang kalau bukak magazine jumpe style macam ni .Mesti nak selak 10x kali .Nak gunting tampal
kat whiteboard/dinding kat bilik sayang pulak .Takut hilang disapu angin .Baju nii memang ade gaye muslimah yang matang gituu awww!


comel kann .favourite colour plak tu .




source : google ( search cropped top )

maaf , kepada lelaki tutup mate -.-

Nii name nya cropped top kalau korang nak tahu .
Dah tau tutup mate .hehe.
Ade jugak top yang kepak besar tu atau jenis polka dot .Semua tu memang suke Gilaa~
Baju-2 macam nii , boleh pakai dengan inner .Mintak-2 boleh cepat beli .Sat nak kira duit .Tengah sengket .kekeke.





Skirt nii , nampak super simple tapi bila dah mix and match .Confirm nampak adorable tahap cipan .Nama skirt ni : Maxi Skirt .Selalunya pakai untuk casual .Style pakaian mesti nampak simple tapi bergaya .Boleh tengok Hana Tajima,Yuna and bloggers muslimah style .



source : google

Nii pula , leopard print dress .Kalau pakai baju nii .Sangat memerlukan bibir muncung 2inci ye ! Kalau tak lepas,tak seksi katanye~ Cuba bayangkan papan ke,cik macam aku nii pakai baju
ala-ala seksi mak datin .Tak pasal-pasal nanti ade orang tanye aku kerja ape kann -.-'''

source : loafer shoes

source : tomato shop

Antara kasut idaman .Memang tengah crazy crazy pakai kasut ni .Kalau pegi sekolah pakai kasut kanvas (gambar bawah) memang syok kan .Pegi sekolah confirm happy je .
Kasut yang atas tu , Loafer shoes .Ade yang jual murah baik online mahupun kat shopping mall .
Hope boleh beli baju yang matching dengan both shoes nii *berangannn*

Kbye , malas nak menaip lenguh jari jemari kecil ku plus perot mntak mkn . Awwww <3

P.S. : Terima kasih sebab wish :)

No comments: