Contest : Saya Blogger Kreatif


emoticon13 Assalamualikum emoticon13

Klik gambar untuk copy


Harini , ade Anugerah Planet Muzik .Dorg buat kat Singapore~Baru aku tahu yang Orchard Rd tengah banjirr?!! kesian kesiann~doakan cepat surut banjir tuu jee laa -.-

Sekali dua kali tiga kali :

Aku masuk contest lagi :D kpd yg invite . terimasss~ love
Contest niii , suruh aku cerita pasal blog owner's contest tak melebihi 50 p.p.

So , aku pon nak stat membebel ! Blog AtikaahMadiah , stat aku blogwalking kat blog beliau . Pada hari nii , ketika hujan masih tak berhenti . Aku baru pasan aku di-invite joint sekaki di contest Contest Blogger Kreatif . First time,tengok blog beliau sangat terujaaa!Memang cute , kemas , kreatif , ringan & cantik ! Memang tep top laa gamak-nyaa . Apa punn aku suka doodles yang beliau guna-kan , Upin & Ipin !


Kepada kawan2 Johor aku , memang betul cakap si Rafiq tuu . Kuala Lumpur-Johor memang banyak beza-nyaa . Lagi2 perangai orang kat sini , cara percakapan , cara dorang ber-sosial .
*Sigh*
This week , aku tak habis-habis buat video dance lagu korea -.- isk isk .

Macam biase , aku akan overnight sampai aku di-kacau olehh Cik Li *lipas* .hehe. Pasni , aku nak post kan barang2 review yang aku bakal beli dan patut korang membeli nyee punn~! Flower

Kepada blogger adik-adik comel yang berumur 6-15 tahunnn . korang pnye blog memang comel even kadang2 bila tengok mcm copy&paste tapi korang jugak ade citarasa~

Tata :D Jangan maen Rain ! Nati demam?sape susahh??Parents korang jgak !


like

No comments: