Contest Blog Saya Superb Chomel anjuran Kemetot Chomel ♥

Contest lagii , contest lagii Blink
hati aku men-buak-buak gumbira nyaa xD dah 3 contests aku joinn , tak menang tak pee . asal kan aku ade benda nak post kat blog CIK DOT buekk


Pasal title kat atas tuu , menipu nohh laa kan .
Blog aku memang tak comel cume aku suke masuk contest2 bagaiii .



comel ann , barbie love

Huuu , siapakah orang yang teristimewa ehh ? nak kena tag nii . ummm

love

love

love


Papehal just pegi kemotot chomel contest

Syarat-syarat contest :
  • Then give me one click at HERE :) Thank you
  • Sila buat entry yang bertajuk "Contest Blog Saya Superb Chomel" and tepek kan banner di atas nie dalam entry tersebut :)
  • contest ini akan berlangsung bermula tarikh 9.07.2011 dan tamat pada 30.07.2011 :)
  • Contest ini akn terbatal serta merta sekiranya penyertaan tidak lebih dari 5 orang ,
  • Tag contest ini pada 2 oarang rakan blogger anda and pasti kan mereka tahu ^^

  • Apabila sudah siap sila comment dan sertakan link entry anda tuh yer ? :)

No comments: