Harem....

Frog assalamualikum~syukur korg masih bole jawab Frog
ehh . aku suke diri aku skrgg . semakin byk gmbar pakai tdung.huahuahua

Aku nak story pasal Haram Pant .hoho *gelak jahat* . Sebelum nii , aku ade post cte psl itu seluar Harem atau nama manja diee . Haram Pant Blink Ber-fashionista Blink

Suke kann . Akuu tau , skrg nii sume org tengah cari maxi skirt tapi aku rse harem pant tgh hot jgak cume dulu byk harem pant mcm alladin tuu . Taon lepass ahh , aku tengok . Sume pakai alladin pant . awww! cantik kott . akk aku pon join sekaki pakaii . memang thumbs up kott .
Now , Harem Pant menjadi sebutan teriakan orang ramai . tak kire jantinaa .

Actually , aku pon ade satu Harem Pant gakk .heeh . tu yang dok sebok sebok cte balik tuu .
Thanks laa , kat eightdesignsboutique .Akhirnyee , tercapai jugak wishlist 2011 aku tuu *sambil bukak diary clour itamm* pasnii , aku nk tepek wishlist akuu . korg ponn , join laa dua tiga kaki robot



ni haa , Harem Pant rm35 kat eightdesignsboutique

ni laa model SS tuu like

Pasni , memang aku percaya dengan online shop tuu . First time beli onlinee nii . Nasib bek tak kne tipuu tapi tak kan laa tipu kot . Muke Maria Elena terpampang kat owner's online shop :)


Tadi Perarakan Haram Bersih , gile laaa . nasib bek aku dah pindah gi JB . kalau taakk~ aku confirm kebuluran tak dpt makan kat kedai dan aku tak dpt laa ber-emoticon01 . First time aku tengok KL . Lengangg tauu ! kalau dulu2 , zaman abang abang kakak kakak akuu . Time raya takde org pon nak singgah KL tu haa .


P.S. : Aku dah tuka handphone -.- perlu kee bagi tauu ni What LG - Nokia .
Before dis , aku deactive fb . skrg aku active blikk , just sbb nak upload gmba2 SS aku tuu kot
-.- k bye bye .

-selamat malam dunia siber-

No comments: