Doodles


Yehh ! Larian Serentak 1 Malaysia 1 Sukan ! Dah habiss~aku tengok semua penat2 belaka , macam Merentas Desa laa pulak kan . Aku tak lari pun ! HEHE :D tapi kena tolong cikgu , tiup belon & angkat kotak yg maha berat ! Rain kesian mereka2 yang lari tuu . takpe , semangat weh semangat !

Mesti dorang tengah rehat kt rumah . mengumpul 'peta' siapa yang paling banyak . tapi aku , siap boleh buat doodles lagii . nii kes aku jealous tengok kaum-kaum bloggers , esp yang blogger cute muet tuu , suke sangat buat doodles comel2 . so , aku pon try jgak tauu . maw tengok ?
scroll down kepala korg *




cantik tak ? hehe , :D
nii , aku ! sekarang rmbot dah potong pendek ,
jadi macam tu laa
buekk


jap2 , ade lagi satu
tadaaa ~ nii pensel cik dot .

Blink

cantik tak ? hanya 50 minit , dah siap ! aku gune photoscape &GIMP . kalau minat dengan doodles aku nii , boleh abik tapi kena lahh credit kat aku . tak gitu ? :P
dan dan , jangan lupe LIKE & COMMENT kat bawah Down

No comments: