Menziarah Encik Myspace

Dah lama , aku tak ontheline acc myspace akuu tu . Entah hidup entah tidak . Nii laa manusia , suke sngtt 'bagai kacang lupakan kulit' .huuu! aku memang jahat .Entah angin *poot poot* ape ntahh . Tibe2 nak menziarah Encik Myspace . Yang di-created olehh Encik Tom . Tom Tom Bak * heehe :D Mungkin aku rasa kesian takde orang nak lyan Encik Tom dahh sekarang . Nak kutuk lebih2 pasal Myspace tuu . Tak sampai hati lahh sebab kenangan bersama Myspace sangat sweeet gituu .


Sebab-nya , Myspace :

  • My second acc selepas Yahoo!
  • Di Myspace lahh aku pandai ber-capel siberr
  • Di Myspace gak lahh , aku pandai edit2 gambar
  • Di Myspace , my 1st time blajar code2 html
  • Di Myspace laa , aku dpt frenz yg superb .entahh hilang sumee
    sebab , sume pegi ke Encik Facebook
  • Pastu ann , Encik Myspace byk gambar2 lama aku :D
  • Aku sukeee Encik Myspace tapi sorry meng-khianati muu
    sebab , Encik Myspace dah buat sume org peningg nak gunee tahuu xD

Sekian , terima kasihh :D

Nak tengok profile Myspace aku tak ? tak nak sudaa . duduk diam2 . Yang angguk2 tuu , meh sinii tengokk .




click untuk tumbesaran mengedix =)
Simple jee kan , paling kenangan . tuu ha !
gambar bersama kakak angkat <3


Bye-bye , peek-ka-cuuuuNN <3

No comments: