Mood semalam dan harinie...

Salam ,

Mood harinie , penuh dengan keletihan tetapi tetap jugak nak online dan update blog . Aku dah dapat kerja . Kerja balik malam . Actually , bahaya gile kann ! aku sendiri mengigil nak balik -.-'' berdoa banyak-banyak jee la and semalam aku try mintak balik awal sikit sebab takut tertinggal train . Kalau takde train aku nak naik ape?
TEKSI ? BUS ? . Teksi lagi aku takutt! kang die bawak aku pegi semak-semak samun kangg . Bus takde time malam2 bute nii kannn .

Even aku penat sekalipunn , aku nak entertain diri sendiri dengan dengar lagu SNSD- The Boys .Walaupun aku tak suke dorang sebab semua plastic surgery tapi lagu dorang always number 1 . Lelaki lahh fans gile gile dorang kann . Aku suke gile tiru dance dorang nii . Bagi aku , dance SM Entertainment senang nak hafal dan rentak dance selalu lajuu . So , buatkan aku lagi lagi laa gile nak dance .
# Ok fine , aku tak sepatutnya cerita benda yang korang sendiri tak paham kann . Sorry . Ni lah kes suke sangat ambik tahu news pasal korean artist .



Lagi 2 jam aku nak berangkat ke my 3rd house *tempat kerja* LOL :P Aku nak berhenti kerja tuu , Aku try mintak kat Parkson . Kalau dah dapat baru boleh aku say goodbye to steamboat xD Bukan aku tak minat , atau suke suke ikut mood tapi keselamatan itu penting yee adek adek ! balik pukul 11 malam dengan jalan yang gelap . Just nampak kereta 2 3 bijik , moto berderit *moto staff lee tuuu* , sekumpulan budak hitam tengah lepak . Sekumpulan budak hitam nii paling the bahaya one ehh ! -..-'''

Ok bye bye , aku banyak bercoleteh pulak ! bukan korang kesah punnn . 

P.S. : harinie aku kena training ambik order .benda nii paling aku tak nak buat dan terpakse kena buat jugak ! 

No comments: