Contest : Jom Sertai Geng Kepoh!


Salam , pagi-2 bute . Pukul 4 : 18 pagi . Tak tido tido lagi . Memang sah aku nii keturunan burung hantu . ehhee . Besok dah laa , konon-nye nak outin' .
Tadi sat baru lepas edit blog because selama ini blog terbengkalai begitu saja . hummmm *sigh*

Minat aku kat contest dan buat ujian personaliti membuak-buak . Lagi-lagi bile tengok hadiah yang lumayan . hehe $_$ aku memang mata duitan . 2 singgit . 8 sepuluh henget nak beli tak ? beli laa beli laa *merepek*
Aku jumpe blog budakepoh dari blog orang lain . Tekan punye tekan . Jumpe contest nii . Dah stat jatuh hati pandang pertama tahuu . 
Blog nii , adoyyyy~sejuk mate memandang . Colour biru memang sweet sweet gitu . Rase macam kat lautan luas jee . 

Putih + Biru , memang sesuai walaupun nampak simple tapi inti pati dalam blog blog budakepoh banyak ! 
Bak kate orang putih  , nice post :)
Sangat bangga dengan owner blog nii , because baru umur bape jee . Dah pandai edit-2 bagai . 

Tak heran lahh , sebab apa ramai yang jadi geng kepoh blog budakepoh kannn . 
Dan dan dan...owner blog ni pun pandai 'melaris' kan lagi nuffnang / churp churp / page diee dengan cara contest . Good job :) 
 
Cume sayang , susah nak tengok previous post . Maybe pasni , Ain Asri  boleh letak-kan previous post kat sidebar kot . 
Suke "about me" Ain Asri , aku suke baca ayat-2 yang macam tu . 

Btw  , aku bagi  budakepoh punye link okeyhhh :)) jengah jengah lah selalu kat blog die . Biar makin makin ramai . Walawehh . CAIYOK AIN ASRI ~ ! 
 
 
Nii rakan blogger aku :) 

                                                                  Adlina Kamarudin

No comments: