Aku Interior Designer!

Assalamualikum..

Interior Designer ? Apakah ? Percaya kah anda ? Sila baca bawah...
Sebelum itu , aku nak translate kan kepada Malay Lang okayhh ? :) 

Interior Designer => Perekabentuk Dalaman

Macam best kan jadi ID ( Interior Designer ) nii..bergaya ! Duit masyuk ! Sila kagum dengan mereka :) 
Aku bukan budak arkitek , so setahu aku memang tak boleh .Tak tau lah kalau tetibe budak seni jadi ID one day nanti .

Actually ,

aku kena jadi interior designer olok-2 ( Fake ID ) sebab aku kena siapkan Folio Seni .

Aku pilih tajuk ----> ☻ Ruang Bilik Bayi . Atotototoooo~

Bile sebut ruang bilik bayi confirm perempuan-s dah terbayang pegang bayi , deco-2 bilik anak  >.<
Okay stopppp! Sama jugak kerja seperti ID , lukis sana lukis sini .Reka sana reka sini .
Research sana research sini ( Bape banyak kali sana sini .So, sila peninggg~ ) 

princess look alike 

Aku hambik kat google jee .Bak kate cikgu seni aku , " Sekarang kan dah maju , awak abik je kat internet."
Tema aku : Princess colour pink! Meluat tak? 

Banyak aku nak kena siapkan tapi muka aku jee lah yang ade dok update 24 Hours ,Yee aku tau! 
Amat lah menipu kalau aku tak online 1 tahun kannn..

By the way , jadi interior designer olok-2 pun best jugak weh ! - Jakun- 
Bile projek dah siap ! Mesti korang bangga sampai letak kat bilik tauu..
Fyi , bukan takat lukis-2 jee tapi kena siapkan kotak dalam tu kena deco deco bersama aku~
*macam dalam gambar atas*
Experience macam ni lah aku suke , penuh dengan kepayahan dan kesungguhan .
Result = Mesti besttt ! ♥ ♥ 
Memang aku pernah nak buat benda macam nii . At last , aku dapat capai jugak ! 

Doakan aku berjaya dapat A dalam Seni Folio untuk SPM ^_^ 

Kalau korang nak tips kesihatan .Jom pergi  Sini


No comments: