Shoutmix dah expired

Assalamualikum~

Shoutmix  tempat chatbox yang terbaik pernah aku try .
Tapi sejak menenjak nii tetiba jadi Sewel sat ! 

Bila buka chatbox .Jadi macam gini .


Jadi aku pun tekan lah link ' shoutbox expired ' .
Segala-galanya berubah , shoutmix yang aku kenal dulu dengan sekarang .
Nampak lain .
" Maybe , dia buat style baru nak tarik lagi users kot " -andaian palsu ku-
Bila dibelek-belek .Baru tau yang aku buka tu New Version Shoutmix berbayar . Berbayar eh!  Kena bayar .Dah tak percuma dah !

Plan shoutmix .Max,Pro,Plus & Premium

Huwww  , sedis mak ! Kenapa lah terpaksa aku meninggalkan mu ? -drama Melayu-
Bila aku google pasal shoutmix dah tak percuma .Ramai bloggers suruh bertukar ke chatbox yang lain .
Supaya senang nak tinggalkan 'jejak kasih' kan kan? Sesiapa users shoutmix boleh pergi ke blog
gardisareyou-shoutmix dah berbayar-  untuk dapatkan chatbox link yang lain .

Selamat Mencubaaaa ! 

#Sekarang baru lah lega , al-maklum lah aku kan budak spm .So,blog ini agak terbengkalai .Shoutmix dah tak boleh guna pun aku baru nak abik port .Sorry kepada readers yang tak dapat nak tinggalkan jejak kat blog nii :)

No comments: